środa, 17 grudnia 2014

Szydełkiem macham, aż nitki lecą...

crochet snowmen
Już w najbliższą sobotę i niedzielę w Murowanej Goślinie niedaleko Poznania ruszy moje małe stoisko z rękodziełem :) 

Pojawią się tam na przykład takie bałwanki:
szydełko: 2,5
włóczka: Elian Klasik biała, czarna, kordonek z Nowej Soli pomarańczowy, + różne kolory na szaliki


A te bransoletki znalazły swoje właścicielki jeszcze przed kiermaszem:

 na 12 koralików w rzędzie: Toho 11/0 Silver-Lined Crystal

  na 12 koralików w rzędzie: Toho 11/0 Silver-Lined Crystal, Opaque Jet

  na 6 koralików w rzędzie: Toho 11/0 Silver-Lined Crystal, Silver-Lined Gray

Czasu mam niewiele, a planów robótkowych duuużo, więc szybko wracam do pracy.

Dziękuję serdecznie Artsajke za wyróżnienie! Jest mi bardzo miło :) Mam małe problemy ze zbyt szybko uciekającym czasem, więc muszę na razie zrezygnować z udziału w zabawie.

21 komentarzy :

  1. Cudne stadko bałwanków :-) Życzę Ci powodzenia na kiermaszu.
    Bransoletki piękne.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bałwanki zrobią furorę:) przynajmniej tego im i tobie życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze bałwanki! Na pewno wszystkie znajdą nowych właścicieli na kiermaszu. Bransoletki są prześliczne i wcale się nie dziwię, że tak szybko od Ciebie "uciekły" :-) Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. So sweet <3!!
    Beautiful bracelets!
    Have a nice evening.:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciao Efa bei lavori complimenti. Ti auguro un Sereno Natale.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś miałam ochotę zrobić takie bransoletki i nie wiem czemu nie zrobiłam bo jak na nie patrze to znów mnie zahipnotyzowały :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prachtige armbanden en schattige sneeuwmannetjes.
    groetjes

    OdpowiedzUsuń
  8. Życzę powodzenia na kiermaszu:) Zwłaszcza, że tak blisko mnie jest organizowany:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia życzę na tym kiermaszu. Chociaż wydaje mi się, że bałwanki zrobią furorę, że hoho :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bałwanki sympatyczne, a bransoletki .. no cóż zazdroszczę talentu:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie słodziaki są z tych mikołajków :) A co do biżuterii, to jest piękna...
    I powodzenia na kiermaszu...
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale słodziaki!!!! Bombowe są te Twoje bałwanki. Bransoletki to istne mistrzostwo świata. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne prace :) Powodzenia na kiermaszu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Bałwanki śliczne słodziaki na pewno znajdą nabywców a jeśli chodzi o bransoletki to po prostu perfekcja:))
    Pozdrawiam cieplutko!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudne są Twoje bałwanki Ewo !

    OdpowiedzUsuń
  16. Przeurocze bałwanki!!! Przecudne bransoletki!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Słodziaki z tych bałwanków:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...